Tuesday, January 15, 2013

Värvimistööd

Paar viimast päeva olen korraga tegelenud nii värvimise kui õmblemisega. Kõigepealt laud ja toolid. Esialgu otsustasin nad valgeks teha, hiljem jõuab muuta kui vaja. Ideaalis mulle meeldiks sinised toonid aga kuna mul on elutuba ja köök koos, siis sõltub köögitoolide värv natuke  ka sellest, mis värvi saab olema pehme mööbel. Kui üldse olema saab. Praeguse seisuga ma küll ei näe seda kohta, kust pehmet mööblit leida võiks.
Värvimistööde algus:

Ja lõpptulemus jäi selline:

Mööbliga on üldse palju segadust ja jama. Valisime väiksemale lapsele (nimetagem teda Nr.3) välja ilusa sohvavoodi, poes vaatasime ja uurisime ja proovisime ja sobis. Eesti toode, igati sheff. Mina olen lihtsameelne inimene ja mõtlesin, et kui asi on poes müügil, siis ma ostan selle ja viin oma koju. Selgus, et ei ole midagi nii lihtne- tellida tuleb ja ooteaeg on 4 (NELI!) nädalat! Kaaamooooon! Hommikul  enne mööblipoodi minekut organiseerisin just vana voodi äraveo. Niiet 4 nädalat põrandal magada? Nii tuligi meie koju esimene "made in china". Jyskist ostsime metallist sohvavoodi ja otsustasime selle ise ära tuunida.
Alguses nägi see välja niisugune: (kusjuures nupud EI OLNUD kuldsed)

Kuna Nr.3 fännab roosat ja roose, siis värvisime voodi roosa ja kullaga:

Siis järgnes voodikatte õmblemine, lõpptulemusega olime mõlemad rahul
Ja mingi ime läbi leidsime täna täpselt sobiliku lambi. Äkki saab selle kunagi seinagi :)




2 comments:

Mari ajaviiteblogi said...

Ma täna mõtlesin pikalt Su peale... Kui proovisin teha kepikõndi ja kohtasin oma teekonnal vaid vanureid ning otsustasin poole pealt hakata hoopis fotondusega tegelema.. Ilusalt roosa manna:)

Mari said...

Mis sinul küll vanurite vastu on ?:D Roosa hakkab enamvähem valmis saama, nüüd tuleb nr 2 tuba