Friday, January 11, 2013

Jälle häda mööbliga

Eilne päev möödus mul mööblipoodides kolades. Nagu ka üleeilne ja üleüleeilne. Ma ei tea, kas viga on minus (mulle meeldiks mõeda, et siiski mitte ), aga ilusat JA mugavat pehmet mööblit pole olemas! Ja pole olemas ka ilusaid söögitoatoole, lauda jne jne mis ei oleks tehtud mingist plastmassitaolisest plaadist. Niisiis hakkasin sõprade soovitusel tuhnima vanamööblipoodides. Pärnus  on üks tore koht nimega mööblisahver. Sealt oleks küll toonud kaasa palju asju, kahjuks või õnneks on mu pind limiteeritud. Aga toolid ma sain, korralikud, täispuidust. Vajavad värvimist, muidu igati ägedad. Ja Shalomist leidsin ümmarguse vintage laua, mida saab vajadusel suuremaks teha. Seegi vajab natuke tuunimist. Võrdluseks siin niipalju, et mööblipoes oli tundmatust materjalist kunstlikult vanaks tehtud üsna kipakas ümar söögilaud soodushinnaga 169 euri, shalomis aga ehtne täispuidust vintage 25 euri. Pluss värv ja veits tööd. Näis, kaua ma suudan hoiduda märgistusest "made in china".
Tellisin ära ka garderoobikapi, just sellises stiilis nagu siia korterisse sobib, raamaturiiulid ka. Nii tahaks juba asju ära paigutada!
Gardekas saab olema samas stiilis nagu vanaaegsed laed, ehk siis laudadest. Vot niisugune :
Kahjuks ei mäleta ma enam, kust täpselt ma selle pildi alla laadisin, niiet ei oska omanikule viidata. Igatahes imeilus!


No comments: