Wednesday, December 7, 2011

Viineri viljad

Eile hommikul, kui taimelampi süütama läksin, leidsin eet tööpõllu. Keegi oli üritanud istutustööd teha. Kristeli ema käest saadud hiina kase pistik oli potist välja tõstetud ja samasse auku istutasid kellegi nobedad käpad viineri. Hmm, ei näinud eriti isuäratav välja, vähemasti minu meelest. Bocca aga istus ilmsüütu näoga ja teeskles, et ta ei saa absoluutselt aru, millest jutt. Ehk siis kisa. Ja kuna tal on NIII ilusad süütud silmad, siis ei kisanud ka mina kaua vaid taastasin status quo. Nii jääbki mul nägemata viineri õitsemine ja viljumine. Pistik jääb vast ellu. Ja alati saab ju uue võtta, eksole.

3 comments:

Köögikata said...

No Sul on eriti tark kutsa ju - teab, et vorstipuu on olemas, miks siis mitte proovida viineripuuga. :oD
Ja lisaks kõigele on ta nii hellokitti ka veel. :o)

isehakanud lillekasvataja said...

Oleksid võinud ikka jätta. Kes teab kui ilusad õied viineril võivad olla!

Mari said...

ma tegelikult eriti ei usu, et tänapäeva viiner juurduks, ükskord olen leidnud ühe tugitooli vahelt- oli pigem mumifitseerunud. Kusjuures paha lõhna ka ei olnud. Head ka kahjuks mitte:)