Saturday, December 17, 2011

Uue aasta plaanid vol I

Selleks, et ei juhtuks nagu tavaliselt (tahtsime parimat, aga läks nagu alati), et 1.jaanuari hommikul uimase peaga lubad iseendale igast imelikke asju, otsustasin detsembrikuu jooksul teha enda jaoks kokkuvõtte möödunud aastast ja plaanid uueks aastaks. Kuna ma olen "shit happens"-tüüpi inimene, siis tihtipeale juhtub, et planeeritud asjast kasvab välja hoopis midagi muud. Nohh, näiteks, hakkad õmblema kleiti ja tuleb välja eriti lahe padjakate, mis nõuab hoopis teist värvi diivanit, mis omakorda tingib uue seinavärvi ja sellega kaasneb tavaliselt ka jada muid pisiümberkorraldusi. Ja kes teab, äkki jõuluvana või universum või kesiganes vastab mu üleskutsele ja eraldab mulle nii muchos dineros, et ma saan järgmise aasta hoopis reisides veeta:P
Reisimine on mu suurim unistus ja kirg ja maailmas on NIII palju kohti, kus ma veel viibinud pole. Näiteks märtsikuus Havail, kus vaalad laulavad oma laule ja orhideed ja muud troopilised kaunitarid ootavad avastamist. Ma ju tean, et lei on just minu kaela jaoks loodud ja Aloha! on maailma kaunikõlaliseim sõna:) Või siis hoopis Alaska oma lummava loodusega ja peidetud kullakaevandustega. Samasugust põnevust tekitab minus Iisrael oma maagilise ajaloo ja kristlusega seotud paikadega, muidugi ka Surnumere luksuslike spaadega, Shalom! Igaüks peaks läbima oma Via Dolorosa, eksole! Himaalaja tripist ei ütleks ära. Ja Euroopas on nii palju kohti, kus jalutaks ikka veel ja veel. Kurfürstendamm, Oxford Street, Drottninggatan- I`ve got a lipstick on, here I come, dum-da-dumm!
To be continued, stay tuned:)

2 comments:

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Eriti lennukas ... einoh, soovid mingu täide, eriti kui lipstick juba näos :) ja inimene minekul!

Mari said...

Lipstickiga ongi see jama, et pidevalt ootel ja valmis olles kulub seda kole palju:)