Saturday, December 17, 2011

Uue aasta plaanid vol 2

Peagi lõppev aasta on olnud minu ja mu pere jaoks hea ja helde. Ka mu sõpradel ja headel tuttavatel läheb hästi ja väga hästi. Lapsed on tublid ja on toonud mulle palju rõõmsaid hetki. Seega igati tegus ja tore aasta. Kõige suuremaks saavutuseks pean seda, et suutsin remondiga alustada ja põranda ära vahetada. Kahjuks sellega asi piirduski, tähelepanu ja tahtejõud ja rahavood suundusid hoopiski muudele radadele. 2011 tõi mulle ka uue auto, tõsi küll, mitte päris niisuguse nagu ma tahtsin, aga patt oleks nuriseda. Auto on hea aga kes täna Ülemiste parklas nägi hullunud pilguga mutti ringi tuiskamas ja närviliselt pulti klõpsimas, saab aru, et Tõeline Unistuste Auto peaks olema silmatorkavat värvi, mitte hall ega helesinine:) Kusjuures, pärast pikka pingutust ja miljoneid hävinud närvirakke leidsin ma ta üles! Auto kiituseks pean ütlema, et ta joob poole vähem kui endine ja erinevalt eelmisest ei ole see isend eriti aldis mingisugustesse jamadesse sattuma. Kõige ohtlikum situatsioon tekkis hiljuti Viimsi marketi ees, kus juhitavuse ja ilmselgelt ka juhi kaotanud ostukäru mulle ja mu autole otsa sõitis. Umbes nii nagu Tallinna linnaga, et kõige suurem looduskatastroof aasta jooksul oli murdunud kuusepuu. Ohh, Filipiiinide ja muude eksootiliste paikade elanikud kadestavad meid!
Sellesse aastasse mahtus ka palju ilusaid kunstielamusi- suurepärast muusikat, häid filme ning vapustavaid raamatuid. Ning mõned väga head näitused. Samuti lahedad hetked ja muljed Stockholmist, Londonist ja Helsingist. Ja last, but not least- kohtasin uusi ja huvitavaid, et mitte öelda megahüperüberlahedaid inimesi. Ja ma rokin täiega ja Moves like Jagger on minu kohta kirjutatud. Vähemasti pealkiri:)
Nüüd aga konkreetselt järgmise aasta plaanide juurde.
Jaanuar. Sellesse kuusse olen planeerinud orhidaariumi ehituse. Sellise korraliku, niisutussüsteemi ja tuulutuse, valgustuse ja kõige muu sinna juurde kuuluvaga. Selle kavatsen kinkida endale sünnipäevaks.
Veebruar. Kavatsen ehitada Eriti Ägeda telekaaluse. Esialgsete laanide kohaselt peaks see olema klaasist ja kaminapuudest, niiet multiotstarbeline. Kõik head ideed on teretulnud.
Märts. Võtan ennast kokku ja otsin ja leian korralikud ja ILUSAD söögitoa toolid. Soovitatavalt punutud.
Aprillikuusse peaks jääma seinte ja lagede värvimine ja muud pisiparandustööd.
Maikuu jooksul valmib mu terrassikatus. Et siis tulevate suviste vihmaste ilmadega vedeleda katuse all ja kuulata vihmamuusikat:)
Juunikuus lõpetab mu laps põhikooli ja seetõttu ei planeeri ma sinna ka erilisi muid kohustusi ega üritusi.
Juuli, august ja september mööduvad niikuinii linnulennul ja ülejäänud kuud olen praegu plaanivabaks jätnud. Juhuks, kui tõeliselt geniaalseid ja revolutsioonilisi ideid tuleb. Niikuinii tuleb.
Sellist voodit tahaks



foto pärineb portaalist Freshome

No comments: