Wednesday, February 27, 2008

Inventuur seisuga 27.02.08 Stocktaking, 27th of February










Iileksil on ilusad punased marjad, ehkki teoreetiliselt vist ei tohiks olla- mul ju ainult emastaim ja isast pole. Aga ma olen kuulnud, et mõned naised on ilma meheta isegi lapse saanud, eksole.

Kibuvitsal on ilusad suured pungad, lõhnav kuslapuu on aga juba hiirekõrvul!

Maa seest turritavad välja murtudsüdame roosakad varred, anemoonid ja mõned muud tundmatud asjad on aga juba ilusad rohelised.
Murtudsüda

Õitsevatest lumikellukestest rääkimata. Lisan ka pildid, siis on endalgi põnev järgmisel aastal vaadata-võrrelda. Nii varast kevadet ei mäletagi. Kui nii edasi läheb, siis pole minu unistus troopilisest aiast sugugi võimatu:D


Igatahes külvatud seemned juba kasvavad, hibiskusel on kenad kasvud väljas, riitsinud on ka tõusnud osaliselt. Kiirelt läks!

Iga päev käin ja kaevan nagu Karlsson oma virsikukivi, tahaks hirmsasti teada, kas mu banaanitaimedest saab asja. Neil aga kahjuks idanemisaeg kuni 90 päeva- minu kannatus katkeb vist enne.

Kibuvits pungub

Lõhnaval kuslapuul on väikesed lehed

2 comments:

Kadakas said...

Iileks näeb nii ahvatlev välja - kohe kadedaks teeb :)

Mari said...

Päris ausalt öeldes on ta natuke hõredaks jäänud, eelmisel suvel tegi vist päike liiga. Aga ilus ikka:)