Saturday, June 13, 2009

Hostad ja prantsuse maniküür

Aed on kord juba üks dünaamiline asi ja seega pidevas liikumises. Vähemasti minu ma küll. Ma ei mäleta, kas on mõni taim, mis pole veel kolinud, seega võib neid lausa portatiivseteks nimetada:)


Eelmisel aasta rajasin väikese veesilma, sel aastal otsustasin sellele kohale hoopiski hostapeenra moodustada. Palju mul neid hostasid pole, aga ka vaba ruumi eriti mitte.

Uued hostad, mis meile kolisid:






kahjuks ei tea ma ühtegi sordinime:(




see peaks olema/tulema hiiglaslike lehtedega, nii 80 sentimeetrise mõõduga






















Ja lõpetuseks küsimus suurele ringile:

kui küüneotsad on valgeks lakitud, on tegu prantsuse maniküüriga. Kuidas küll nimetada niisuguseid "kauneid" musti mullarante?

2 comments:

Köögikata said...

Eks ikka aiamaniküür :o)

MUHEDIK said...

Just! KOhe käis säärane mõte peast läbi, aga KK oli ette jõudnud:D