Wednesday, September 12, 2007

Langesin minagi

tulpide hulluse ohvriks:)
Eile Hortest külastades oli üliraske rahulikuks jääda ning mitte osta. Tulpe pole mul varem olnud, eks ma siis katsetan ja proovin. Turcestanica blogi on heaks abimeheks, seal on puust ja punaseks tehtud, mida täpselt nende sibulatega peale hakata.
Aga, ohh ahnust! Koju jõudes leidsin, et mulle ei piisa sugugi neist sibulatest, vaja üks korralik tulbipeenar teha. Seega ei hakka ka neid olemasolevaid enne maha panema, kui kogu soovitud kogus käes. Muidu pärast tõsta jälle ümber ja mässa ja tassi nagu kass poegi. Nagu ma kõikide teiste taimedega pidevalt teen:D

Lisaks tulpidele kolisid veel Hortesest minuga kaasa üks jasmiingardeenia ja üks hibisk. Kollane. Polegi sellist värvi enne näinud. Õiepungad on küljes, varsti peaks puhkema.

Aga pean kirjutama ka sellest, millest ma üle noatera pääsesin.
Ma pääsesin, ja üldse mitte ei olnud see kerge, üleeestimaalisest orhideedehullusest! Müügil oli suur valik igasuguseid, alates 95 kroonist kuni 700ni välja, üks ilusam kui teine. Mingil arusaamatul moel õnnestus mul kindlameelselt sellest letist mööda marssida ning rahakott suletuna kindlalt käes hoida. Ei teagi, kas peaks enda üle uhkust tundma või hoopis nutma, igatahes peaks täna minema ja laskma ennast perearstil selle viirusliku pahe vastu vaktsineerida:)
Siin aga minu tulevased tulbid: Lambada, Barbados ja Queen of Night

2 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Jajaa, nii see algab
Muide nii see on mulgi, et osa taimi meeldivad küll väga aga jätavad siiski kuidagi külmaks. Lolliks ajavad eelkõige just tulbid ja pojengid ka pisut(mind isiklikult)
aga ilusa kombinatsiooni saad aeda: must + säbrulised punased
sünge värk

Naano said...

Orhidee valik oli tõesti vinge. Ma ka pääsesin, aga ainult sellepärast, et polnud rohkem raha taskus ja mehe käest autost ei julgenud küsima minna, ta ju ei mõista, miks lilli hästi palju vaja on - kassidele närimiseks.

Lambada ja Queen of Night mul olid: väga ilusad, kahjuks läksid vesirottidele. Vanal hallil ajal ma polnud istutuskorvidest kuulnudki.