Monday, April 9, 2007

Organidoonorid- vajan uusi käsi, soovitatavalt ka selga!


Kahju, et ilm pühade ajal nii külm oli! Siin üleval künkal, kus ma elan, oli nii kohutav tuul, et kõik lahtised asjad aias kippusid lenduma.
Igatahes pühapäeval otsustasin, saagu mis saab, teha töödega algust. Paar tundi kolamist mööda ehitus- ja aianduspoode ning labidas maasse!
Alustasin purskkaevust, mis oli absoluutselt valel kohal. Ei saa salata, et reeglite järgi on ta ka praegu valel kohal aga mulle meeldib ja sobib nii.
Edasi väikesed lillepeenrad- Horteses olid müügil asalead, millest mööda ei suutnud kõndida. Senikaua, kui õues külm on, tuleb hibiskuste asemel leppida asaleadega. Purskkaevu taha/kõrvale tühjale kohale tuleb kõrgem palisaad palmiga.

Palmi, mis küll kohale jõudis, ei söanda aga enne välja tuua, kui ka ööd soojemaks muutuvad.
Mõni tund nikerdamist, mõned labidatäied mulda- tagajärjeks kange selg ja valusad käed! Ilmselt tuleb õppida töökindaid kasutama. Aga ühed tagavarakäed kuluksid sellegipoolest ära!

Minu palm toas ootel.

3 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

No nii. Proovin siis uuesti kommida.
Tahtsin täpsustada, et seda palmi sa hakkad ju sügiseti jälle tuppa tassima, eks?

Mari said...

ma arvan, et mitte. Pigem ehitaks talle midagi kasvuhoonelaadset ümber. Nii sort on üsna külmakindel

kaaren said...

Yxk6ik, vahet pole. Talnas pidi 1 vanem t2di mitut 2-meetrist fuxiat (1 minu lemmiktaimedest) kevadel aeda & sygisel keldrisse kolima. Maakodu 2005 yhes suvenr-s oli sellest jutt.