Friday, April 6, 2007

Enne Algust

Kõikon alles hall ja räämas:(


Tegelikult peaksin kirjutama sellest, mida ma teha soovin ja missugusena oma aeda näen. Niisiis- minu Unistuste Aed.
Minu UA on veidi komplitseeritud nähtus, kuna üsna väikesel pinnal tuleb kokku miksida võimatu.Aga unistused ju selleks ongi, eksole. Niisiis vaimustab mind kohalik loodus- kivid, kadakad, kibuvitsad, lisaks kõrrelised. Teisest küljest aga peab minu unistuste aias olema eksootikat. Noh mitte just mini-vihmamets aga troopilised taimed küll- seal peavad olema palmid ja õitsema hibiskused ja loomulikult peavad seal kogu suve õitsema kõikvõimalikud kannad. Kokku üks Segasumma suvila.
Kohalikud asjad- KKK on olemas, kõrrelisi napib. Eksootiliste asjadega on seis nigel, kuid lootusrikas:
kannad ette kasvamas, palm tellitud. Trahycarpus fortunei. Kui nüüd kellelgi peaks kahtlusi tekkima mu vaimses tervises, siis soovitan vaadata Skandinaavia palmikasvatajate kodulehekülge- http://www.scanpalm.no/. Niiet- kõik on võimalik!
Blogima hakkasingi väga omakasupüüdlikel eesmärkidel- et kommentaatorite abiga saavutada parim võimalik tulemus:)

No comments: