Sunday, February 3, 2013

Sajandi suurprojekt

Võttis aega, aga nüüd lõpuks sain aru, mis mind siin uues kodus häirib. Kamin nimelt. Kujutage ette 100 aastat vana maja valgete puidust lagedega, tollest ajast säilinud laudpõrandatega jne ja siis äkki- keset elutuba- voila! hiiglaslik kamin kipskarkassiga! Ise ka imestan, KUI pikad mu juhtmed on, et alles nüüd taipasin :D
Aga parem hilja kui mitte kunagi ja eks see renoveerimise värk võtabki aega. Et  rahulikult järele mõelda (mis ei ole küll mu tugevamaid külgi) ja siis alles tegutseda. Minu varasemad projektid on kõik käinud stiilis "tehtud-mõldud", äkki nüüd olen targem ja arukam?  Mulle meeldiks seda uskuda :)
Igatahes kangastus mulle kohe Delfti keraamika, see valgel taustal koobaltsinise pildiga. Just niisugune peab mu kamin tulevikus välja nägema! Minu hoogu kahandas veidi see, et netiavarustes ringi tuhnides selgus ka hind. OMG, 49 euri 1 (ÜKS) plaat, mõõdus 13 x 13!
Aga mulle meenus ka see, et kunagi varasemas elus, kui Pärnus elasin, käisin ma portselanimaalimise ringis ja seal tehti igasuguseid huvitavaid asju keraamilistele plaatidele. Täna lähengi kohale ja uurin võimalusi. Idee on mul nii kindel, et olen valmis plaadid ise maailma ja ükshaaval põletada laskma. Kui keeruline see ikka olla saab? Paarkümmend aastat ja kamin valmis! :D

No comments: