Monday, July 27, 2009

Liiliad


Liiliad on alati olnud minu lemmik lõikelilled, kuid peenral kasvatamiseks pole nad mulle südamelähedased- lühike õitsemisaeg, suht pikk paljas vars jne.
Nüüd aga olen meelt muutmas.
Möödunud aastal tegime ümberehitustöid ühes aias, mille perenaine liiliaid eriliselt fännab. Neid lilli oli igas peenras ja aia igas nurgas. Tõime need kõik siis ühele alale kokku, ja ehkki päris kõrguste ja värvide järgi sel aastal neid paika ei saanud, on vaatepilt siiski muljetavaldav.













3 comments:

isehakanud lillekasvataja said...

Tõesti fantastilised niimoodi koos! Ma olen alati öelnud, et üht taime peab palju olema, alles siis näeb tema tõelist palet!

MUHEDIK said...

Liiliad on alati olnud mu lemmiklilled ja selleks ka jäävad. Kas Sa nende sordinimesid ka tead, alt teine sort on väga huvitav

Mari said...

Ei tea, aga võin uurida. Tegemist siis vääga kõrge liiliaga, nii 150 cm või enamgi veel